balkupum9 18 aylık kızım var. Teyze diyor nene diyor su diyor çoğu kelimeyi söylüyor ama anne yok. Anne dedirtmeye çalışınca öylece bakıyor 😅 ne zaman diyecek bu çocuk anneyi ? 😂
zeynepin_annesi31 balkupum9 benim kızım da söylemiyor ben anne dedikçe o yüzüme bakıp baba diyor 😀 tekrar anne diyorum o yine baba diyor anladım ki inadima yapıyor 😀
Nltka Oğlum 9 aylık anne dedirtmeye çalışıyorum ama ağzından çıkan AAAA EEEEE oluyor sanırım aaa eee benim 😂 baa baaa diye geziyor sinirlerim oynuyor