Yasmin47 Bır kaç gündür dikkatımı cekıyor 5 aylık oğlumjn kalbi cok hızlı atıyor 2 aylıkken üfürümden şüphelenmıslerdi eko cekıldı normal dedi kanszlık olabılır denmşti bana mı tuhaf gelıyor bılmıyorm ama göbegı de eskısınden daha fazla şişiryor nefes alınca
canimoglum_2020 Yasmin47 benim oğlumda 6 aylık doğduğundan beri üfürüm var kardiyoloğa götürdük bişey yok dedi normal dedi bu ay kontrolde doktorumuz gene ufak bişi var ama korkulacak bişey yok dedi benimki birazda erken doğmuştu çoğu bebekte oluyor geçici olabilir morarma nefes tıkanıklığı beslenmede zorluk felan yoksa korkulacak bişey yok dedi doktorum
Ogullarinaasikanne Yasmin47 aslinda bebeklerin kalbi bizden daha hizli atar canim ama ufurum var ise doktora sormakta fayda var
Yasmin47 canimoglum_2020 bizde üfürüm çıkmamıştı işte 2,5 aylıktı doktor kanszlıktan oluyor dedi kan damlasını düzenlı veremedım acaba kanszlık mı ya da üfürm sonradan ortaya cıkar mı morarma derken nasıl yani