Dzehra [silindi] paranox fitil dikine yarıdan kesin atin çok rahatlayacaktır merak etmeyin yan etkisi yok
Mvicik Evet oldu canım sancı gibi sürekli aglayıp duruyordu 1 dakika da bir sonra hafif ateşi çıktı bi çay kaşığı calpol verdim geçti ateşi de ağlamasıda
[silindi] Mvicik Ben eve gelince doktorun tavsiyesiyle yarim fitil verdim ateşi 37 oldu en fazla sürekli takip ettim dün olduk aşıyı ne kadar devam etti acaba bu ağlama hali😪
Mvicik Benimkinin ilk gün devam etti ertesi gün geçti aşı yerlerin de biraz şişlik ve yanma vardı dokundugumda belki ondan aglıyorduur