CilekRecelim Mom44454 evet ya bende kargo ücretine üzüldüm ama yanında bi kaç kıyafet falan aldım 😂 eşim diyor ki bezden tasarruf ettik ama ben yine fazla para ödedim anlamadım 😂😂😂
Mom44454 CilekRecelim hahahah eşlerimiz hep aynı demek. Bende a 101 dem dörtlü olarak alıyordum primayı baya indirimli oluyordu oda pahalanmış tanesi 1,75 şimdi 116 lı iki paket aldım 1.17 kuruşa geldi valla sağolun kargoda bedava oldu iki pakete
CilekRecelim Mom44454 yok benim ki ondan demedi . Ben bez alıcam indirimli derken nerdeyse tüm tulumları satın oluyordum ondan dedi 😂Keşke ben marketten pahalıya alsaydım bana daha ucuza gelecekti diyor 😂
Mom44454 CilekRecelim haaa şimdi anladıım 😅😅🤷🏽♀️ Ben civilden ilk kez alışveriş yaptım bende sanıyorum kargo kategori kategori sadece bez almak gerekiyor 😅😅 kendimi cahil ilan ettim yoksa bende siz gibi yapardım hep 😅😅 güzel günlerde giysim evladınız😍