Merhaba bebeğim 3 aylık yaklasık 20-25 gundur gun aşırı , günde bi kez böyle bi ürperme oluyor üşüyormuşta anlık silkiniyormuş gibi hani derler ya azrail dürttü öyle anlık oluyor geçiyor. Böyle bi durum yaşayan varmı normalmıdır internette epilepsi belirtisi falan yazıyor korktum acıkcası