Kızlar Hayırlı akşamlar öncelikle. 6. Aya girmek üzere bebegim ve mama ile besleniyor ek gıdaya geciş donemindeyiz ama nasıl baslanacak nasıl ilerlenecek tam bilgim yok. Kimi diyor ilk yogurt yumurta kimi diyo ilk sebzeler sonra meyveler… kafam aşırı karışık henuz doktora gitmedik 1 hafta sonra kontrolumuz var o zaman bilgilendirir ama ben sizdende fikirlerinizi almak istiyorum. Siz nasıl ilerliyorsunuz tecrubeleriniz nasıl.