Kızlar oğlum 20 günlük çok ağlıyor geceleri hiç uyumuyor doktora götürdüm gaz sorunu var dedi ama emzirdikten sonra gazını da alıyorum çıkarıyorda ama karnı hala gaz dolu olduğunu söyledi doktor biogaia damlası verdi günde 3 damla veriyorum ama hala huysuz ağlaması devam ediyor kimyon çayida hem kendisine hem de ben içtim ama aynı bi etkisi yok acil cevab verirseniz sevinirim