Prensannesiyimm İyi akşamlar kızlar 9 ay 10 günlük oğlum var.4 numara Prima aktif bebek kullanıyorum,Prima günlük rahatlığa geçmek istiyorum kullanıp memnun kalanınız varmı.
Sutbitkisi Prensannesiyimm Ben çok olumsuz yorumlar gördüm hiç almadım. Zaten içetiğiytemiz ürünler arasında değil. Ne gerek var ucuz da değil ayrıca.
Ruzgarbaby Prensannesiyimm Canım ben gündüz günlük bezi gece de premium care bulamazsam aktif bebek kullanıyorum
Prensannesiyimm Sutbitkisi anladım canım teşekkür ederim çok hareketli oğlum günlük rahatlık diyince güzel zannettim yorumlara da bakmadım
Purely Prensannesiyimm yorumlara şaşırdım kaldım açıkçası. Ben 2 aydır günlük rahatlık kullanıyorum aşırı memnunum. Altında sanki bez yok gibi. Oğlum aşırı hareketli aşırı hemde rahat etsin diye aldım 5 saatte bir bazen 6 saatte bir alıyorum. Hatta bazen gece bezi bitince gece de taktım 12 13 saat durdu bir damla sızmadı. Piyasadan kalkarsa oturur ağlarım o kadar seviyorm bu bezi
Aybuke Prensannesiyimm bende onu çok kullandım bir ara fiyatı çok uygundu ama şimdi almaya değmez o parayı etmez o kadar kaliteli değil bütün geceyi geciremezsiniz gündüzde 3 4 saatte bir degisim istiyor e bebeğin baby me bezini kullanıyorum hem fiyatı uygun hemde çok kaliteli bir bez bence begenmezseniz içinden kullansaniz bile geri iade aliyolsr
Sevilayy_1 Aybuke Bezin kalınlığı nasıl bide beden olarak primada altıyı kullanıyoruz bedenleri nasıl büyük mü
Aybuke Sevilayy_1 kalıpları normaldi aktif bebekle aynı gibi ama premium care daha büyük günlük rahatlığa göre