Arkadaşlar tek göğsüm mastit oldu şişlik kızarıklık ağrı var dokunamıyorum bile.üşüme titreme ve ateş yapıyor 3 gündür ağrısı bütün vücudumu etkisi altına aldı.sıcak duş altında masaj yapıyorum o göğsümü sık sık emziriyorum nekadar doğru bilmiyorum bebeğe bi zararı olurmu ama geçmesi için başka bir çaresini bilen var mi?