Kbrkomu01 5 aylık kızıma prima kullanıyorum 4 numara ama sürekli iz yapıyor bacakları kıpkırmızı oldu baby turco denedim sleepy denedim hiç beğenmedim onlarda da aynı şey oldu iz yapmayan pişik yapmayan bir bez öneriniz var mı acaba
252561 Kbrkomu01 ben prima dan çok memnun kaldım. Pişik asla yapmıyor. Ama dediğin gibi kırmızılık oluyor bazen bacak kısmında. O da çok sıktığımda oluyor. Sıkı bağlamamaya çalış. Prima premium care gayet güzel emiyor bence. Ben 3 numara kullanıyorum şuan.
Nehirim11 Kbrkomu01 bende premium care kullaniyorum 4 numaradayken bacaklarında kıpkırmızı iz yapıyordu 5 denedim öyle bi problemimiz kalmadı küçük geliyordur belkide
serebro Kbrkomu01 biraz daha gevşek bağlayın bacakları tombisse oluyor öyle. 5 numara da 7.5kg için büyük gelebilir o zamanda sızdırma olabilir ama siz bilirsiniz bir deneyin.
Mysunshines17 Kbrkomu01 Ben gündüz kullanımı için e bebeğin kendi markası baby me kullaniyorum aloeverali olanı yeşil turuncu paket hem iz yapmıyor hem sürekli indirime giriyor hemddbpisik yapmama garantisi var ben çok memnunum ayrıca ıslaklık konrorlu yaptığımda 8 saate kadar kuru kalıyor deneyebilirsiniz
Kbrkomu01 252561 evet emiciliği güzel gece boyu rahat ediyoruz bir beden büyük alsam iz geçer mi acaba
252561 Kbrkomu01 yani bilemiyorum ama kilolu bir bebekse ondan sıkıyor olabilir isterseniz alın deneyin.
Kbrkomu01 252561 5 aylık yedi buçuk kilo çok aşırı kilolu değil Aynen deneyim en iyisi teşekkür ediyorum
Medusafer Kbrkomu01 prima premium care ve pure kullanıyorum dönüşümlü bizde de o kırmızı iz oluyor ama muhtemelen çoğu bezde oluyor değiştiremiyorum da bezini bir kere baska marka denedim hemen pişik oldu
Mysunshines17 Kbrkomu01 Kilosuna uygun benimkiler 9 kilo civarı 4 numara kullanıyorum sizinki kaç kilo
Mysunshines17 Kbrkomu01 4 numara 9-15 kg arası o zaman rahat edersiniz ben gerçekten aldığım bir çok beze kıyasla en memnun kaldığım diyebilirim dokusu filan iyi bebeği rahatsız etmiyor fiyatı da uygun
Sedaaklar Kbrkomu01 ya aynı sıkıntı bizdede var prima kullanıyorum bezi küçük gelmiyor aslında ama bacaklarını çok sıkıyor. Poposu bacakları hep lastik izi kıpkırmızı ne yapsam ki bezimi değiştirsem yoksa bir beden büyüğünü mü alsam 🤔 bnde sleppy yada bayb turco denemeyi düşünmüştüm onlarda mı aynı izi yapıyor ya ee ne kullancz
Kbrkomu01 Sesa sleepy yeni doğdugunda almıştım pişik yaptı hemen değiştirmiştim şimdi nasıl olur bilmiyorum