3 ay 10 günlük.. Gaz sancısı bi ara bitti gibi oldu 1 haftadır yine var eskisi gibi hem alttan hem üstten çıkarıyor ama hala var. Karnı şiş ve zaman zaman da sertlik hep var. Gaz yüzünden geceleri yüzlerce kere uyanıyor ağlıyor kolik degil ağlama nöbetleri yok hergün saatlerce. Karın ağrısı yüzünden uyurken bile bir fiil sallanmak istiyor yoksa uyumuyor sosyellik yok bakım yapmak yok eşimle vakit geçirmek yok yemek temizlik bile yapamaz oldum eşim olmasa ev adeta öğrenci evine dönecek kızlar.. o sallarken ben yapıyorum hafta sonları hafta içi akşamdan gündüz yiyebiliyim diye bana yemek hazırlıyor Allah razı olsun ondan. Ne zaman biter bu bilmiyorm artık. Aslında neşeli bir bebek ama sancısı varsa hersey bambaska cok üzülüyorum artık uykusuz kalmayı da geçtim ona üzülüyorum acı çekiyor diye minicik bedeniyle.. öyle içimi dökmek istedim :(