Mlkengn Merhaba happy mom’dan buralara geçiş yapmış olmanın mutluluğu içerisindeyim lakin şuanda AVCILAR çevresinde güzel bir çocuk doktoru arıyorum. Var mıdır bu çevrede oturup önerisi olan ? yardımcı olursanız çok sevinirim bebeğimin sarılığı biraz yüksek sürekli yakın takip lazım
Dilberrr Mlkengn anadolu hastanesinde Gülcihan hanım çok iyi ve çok ilgili birde etik life ta ishak nesimi
Uluhan-glsm Mlkengn rica ederim muayne ücreti de 35 lira diğer hastanelere göre uygun da sağlıkla büyüsün çocuklarımız inşallah