4 gün o ağrıyı çekmiştim ölecem sandım resmen bende boyun baş ağrısı vardı kızımı emziremiyordum o derece,ondan sonra toparlanamadım lohusa depresyonuna girdim üst üste geldi hep..5 ay sürdü bu böyle,maslesef ben çözümünü bulamamıştım 4 gün boyunca o sğrıyı çektim.Doğum yapalı 7 ay oldu arada hala ağrır