Kızlar gece beslenmesini nasıl ve ne zaman kestiniz ? Gece beslenmesini keserken hangi destekle uyuttunuz veya desteksiz mi uyuttunuz ?
Ne kadar sürede bebeğiniz alıştı ?
alıştıktan sonra deliksiz uyudu mu ?
bu süreçte tavsiyeleriniz nelerdir ?
1 yaşındaki gece boyu memede kalmak isteyen ve derin uykuya geçemeyen kızımın gece beslenmesini kesiyorum. Cevaplarsanız sevinirim teşekkürler 😊 🌼☘️