yaseminligunler bence bu konu çok abartılıyor. Zaten bizim verilerimize kim, ne zaman ulaşmak isterse ulaşabiliyor emin olun. Whatsapp’ı ister kullanırsınız, ister kullanmazsınız. Operatör üzerinden mesajlaşsanız bile dökümanlarınıza ulaşmak isteyen ulaşabiliyor.
Ayrıca whatsapp’ta uçtan uca şifreleme özelliği var. Yani üçüncü bir şahıs siz izin vermediğiniz sürece mesajlarınıza erişemez. Kabul edin gitsin eğer kullanmaya devam etmek istiyorsanız. Hiçbirimiz FBI tarafından aranan suçlular değiliz :)