Tubutubu yok oyle oluyor orasi dikisli oldugu icin icten cekiyor az da gobek olsa o sekilde gorebilirsin üçüncü doğumum ve hepsinde oyleydi normal yani merak etme sisme kizariklik kasinma gibi bulgular yoksa rahat olabilirsin icine gocukluk 1 sene sonra falan nornale giriyor ama o dikis yeri gobegi ayırıyor gibi az hi gocukluk oluyor