Anneler merhaba 41 günlük oğlum bir kaç gündür üstümde uyuyo ve sakinleşiyo. Bu durum beni rahatsız etmiyo ama bırakınca uyanıyo ya da uyandığında kucakta değilse sinirlenip ağlıyo zor sakinleşiyo şaşırdım kaldım🤷♀️ biraz huzursuzlukta var neden sizce?