balyanak52 Keşkek yaptım ama çok sulu cıvık oldu yarım saat ezdim yinede toplayamadım nasıl toparlayabilirim yada toparlanabilir mi
anneadayi06 balyanak52 bizim oranında keşkeği meşhurdur . bende keşkek yaparım ama bilemedim ek mi yapsan acaba