CesurBey
benimde vardı bizde 1 gece kaldık ama oda ayarladılar cihazıda yanımıza getirdiler ben saat başı emzirebikmiştim yettiği kadar çünkü benim sütüm azdı ilk başlarda sonra eve gelincede her gün bu şekilde not aldım bide benim eşim mama verdirmedi o yüzden devamlı emzirdim cocuk uyandıkça eğer uyanmazsa diyede uyuduğu andan itibaren hep 2 saat sonraya alarm kurdum. Çok şükür hem o kadar sık emzirmekten sütğm geldi hemde atlattık sarılığı. Bence yazmak çok iyi oluuor cunku gece gündüz kalmayınca insan ne zaman emzirdim çok mu oldu diye düşün düşün sersem oluyor.
Süt içinde bol su için tahin helvası yiyin ve birde ben bestlak damla aldım eczane den onun faydasını cok gördüm
https://imgyukle.com/i/aMS2i6