irmatess [url=https://hizliresim.com/dzAUqS][img]https://i.hizliresim.com/dzAUqS.jpg[/img][/url] Bugün böyle bişeye rastladım benim bebeğimde gaz sancısı yaşıyo. Kullanan var mı işe yarıyo mu gerçekten ?
Meriwa irmatess patik değilde kiraz çekirdeği torbası kullandım mikrodalganız varsa cok güzel bir ürün bizde cok işe yaradı hala daha 4,5 aylık üşütürse diye yatağına koyuyorum yatmadan önce sıcak sıcak yatıyor
elmaliturtam irmatess ben bebeğime kullandım kiraz çekirdeği torbası ile acayip etkili oldu gaz sancılarına benim için vazgeçilmezdi ama memnun kalmayanda oluyor
Zeynepada23 Ben almadım da bi arkadasim yollamisdi havlulu kemerli bende de ise yaramadı ben sıcak su torbasını ılık yapıp onu koyuyorm o işe yaradı bizde
Nisababy Bende de ise yaramadı canim. Ama sıcak su torbasını yatağının ayak ucu tarafına bir yere koy bebeğe temas etmesine gerek yok o ise yarıyor.