Rabia_deren biz de pişik oçin kullanıyoruz ama önce kuruluğun sebebini çözmelisiniz bence, her banyoda şampuan, jel kullanıyorsanız haftada 1 e düşürün ya da değiştirin, banyo suyu sıcaksa kuruluk yapabilir ölçün, aşırı soğuk sıcak görmesini engelleyin, evdeki nem miktarını artırın, tabi bunlar dış etkenler, egzema gibi beslenme kaynaklı bir şey değilse geçecektir, ya da geçmiyorsa tabi doğal hafif bir nemlendirici kullanabilirsiniz, tabi bu benim fikrim, bir doktora danışsanız iyi olabilir.