Merhaba anneler 39+4 hamileyim makatımda çatlak var bugun wc ye çıktığımda taze kan geldi çok kabız olmadığım halde kesik acısı ile beraber . Normal doğum yapmak istiyorum bunun için hep dikkat ettim Ama maalesef tekrarladı . Bu şekilde doğıma giren var mı . Doğumda kan kaybı olmasından korkuyorum alakalı bir
durummı acaba nolur yardımcı olun moralım cok bozuk