Lyla07 Deletedmom299 benim kızım da sabah kabızdı öğlen 3 tane gün kurusu kayısı ve yarım elmayı suda pişirip ezip yedirdim bir kaç kaşık yedi hemen bağırsakları çözüldü , etki etti 👌deneyin isterseniz siz de. 6,5 aylığız biz 😊
Deletedmom299 antikoalababy ya kabız derken yapıyor ama aşırı ikiniyor onu söylemeyi unutmuşum 🙄 yani can çekişiyor resmen abartısız ya şekli şemali kayiyor çocuğumun ya zorla yapıyor yani kabız derken😊😊
Deletedmom299 Lyla07 aayy kayisi yokta elma var onu yedireyim bari şimdilik ya. Yapıyor aslında ama çok ikiniyor mahvluyor kati yapıyor kakasini ya
Svgamore Benim kızım da 4 buçuk aylık kan ilacı kabız yaptı 2 gündür yapamıyor ne yapmam lazım acaba ?