DyguHlya Hanımlar merhaba, kızım yarın rotavirüs ve menenjit aşısı ilk doz olucak, yan etkileri filan var mıdır yaşayan oldu mu tecrübeli anneler yardım edebilir mi ?
Ggdefne DyguHlya içlerinden bexsero aşısının Ateş yapma olasılığı var firma aşısının ateş yapabileceğini söylüyor
Muhasebeciana DyguHlya canim 12 gun once olduk bizde rotavirus ve menenjit hic bir yan etkisi olmadi ancak menenjitin B serisi olan yuksek ates ve huysuzluk yapiyor diger menenjit ates huysuzluk falan hic birini yapmadi benm kizimda cok sukur insallah sizin bebeginzide etki etmez
DyguHlya Muhasebeciana menenjit b olanı diğer ay olucak inşaAllah o zaman bu aşılarda yan etkisi yok çok şükür
Muhasebeciana DyguHlya aynen canim bu vurulcaginiz asilarda bi yan etki yok bizim doktorymuz oyle soylemisti hakikatende oyle olmustu zTen ikisinin arasindada bi 20-25 gun ara veriyor doktorlar doktorumuz oyle soylemisti bize biz ilk B olan yan etkili asiyi olmustuk 24 gun sonrada rotavirusle diger menenjiti yapti ikisini ayni anda zaten rota da agizdan damla olarsk veriliyor ikisi ayni ands olmasina ragmen cok sukur bi yan etkimiz olmamisti
jolene DyguHlya rota asısını 2-4-6. Aylarda yaptırdık. Menenjit çarşamba yaptıracağız. Buarada 9 aylık. menenjit ağır dedikleri için ben de korkuyorum hatta biraz daha mı beklesem diye düşündüm. ama rota çok sıkıntısızdı
Nbg_26 DyguHlya yaklaşık 15 gün önce oldu kızım, size tavsiyem aşıyla gitmeden hemen önce calpolün mor şurubundan içirin, sonra da 2 kez daha 7 saatte bir içirin. Doktor tavsiyesiyle öyle yaptık hiç sorun yaşamadık şükür.