Sevilayy_1 Katılıyorum, birçok şeyde olduğu gibi bu da çocuğa bağlı. Aynı odada 2 yaşına kadar yatması uygundur, bunun bir ihtiyaç olduğunu ben de düşünüyorum en azından kendi bebeğim için emmeye devam ederse 2 yaşına kadar odamdan ayırmak istemiyorum. Ama aynı yatakta yatmak farklı bi boyut bence. Bu yüzden aylarca eşiyle ayrı yatıyor çoğu anne. Ama çocuk anneyle babanın birlikte yatması gerektiğini anlamalı, görmeli. Bana bu en sağlıklısıymış gibi geliyor.