zeynos07 Merhaba hanımlar taze anneyim bebeğimin gaz sancıları başladı , önerilerinize ihtiyacım var 😫
Gulsumhayal zeynos07 biz 3 aylık olduk hala devam ediyor canım sen yemeklerinde veya yemekten önce 1 çay kaşığı kimyon tüket sütün gazlı gitmesin doktor tavsiyesi ile damla al biraz rahatlatıyor ama kesmiyor tabi sabırla beklemen gerekiyor masaj yapabilirsin çok iyi geliyor
aybkkara zeynos07 kimyon tohumu kaynatıyorum ben gaz için bide yediklerime dikkat ediyorum çok fazla ama olunca oluyor tabi 🤦♀️