Beren16 geçmiyor. Onu kabul etmek gerekiyor kendinden bişey olduğunu sana ait bir duygu olduğunu kabullenmelisin. Ben 4 yıldır yaşıyorum. Panik atağın dışarıdan değilde benim içimden geldiğini kabul ettim artık daha iyiyim. Benim o, benim kaygılarım benim mutsuzluğum ve benim korkularımın birleşmiş hali o. Artık geldiğinde hoşgeldin birazdan beni terkedeceksin ama dur yine yanı başımda bakalım bu kez neler yaşatacaksın diyorum. Hafifleyerek geçiyor.
3 yıl ilaç tedavisi ve terapi aldım. Sonra bir anda ilaç kullanırken hamile kaldım. Anında ilacı bıraktım çok zordu. Ama şimdi 1 yıldır ilaç kullanmıyorum. Hala zorlanıyorum evet hiç kolay değil ama korkmuyorum gelmesinden çünkü bana ait olduğunu kabul ettim.
ilk kez yaşadığın için zorlayacak seni üzecek biliyorum. Ama korkma ilaç kullanabilirsin güvenli ilaçlar var. İlacı içip 3 saat emzirmiyorsun 3 saatin sonunda memeleri sağıp çıkan sütü döküyorsun. Hiç sıkıntı olmuyor. Zorlanıyorsan destek al mutlaka. Bebeğinde aşırı kaygılı bir anne istemez. Rahatlamanı ister. Sen iyi ol ki oda senin iyi enerjinden faydalansın. Ben böyle düşünüyorum. Eğer şimdi yeniden başlarsa ataklarım mutlaka tedaviye başlarım çünkü kaygılı halimi ben hiç sevmiyorum bebeğim hiç sevmez.
Zorlandığında yaz bana ben destek olmak isterim sana.
Sevgiler