Anne_kuzusu35 kızlar bebegımın sabahtan beri gözünde kılcal şekilde kanlanma var ne yapmalıyım bilemedim böyle olan var mı ?
gizemito Anne_kuzusu35 Bizzz olduk 🙄 Tam da bunun için bugün hastaneye gittik. 3 aylık bebeğim hem de rutin göz taramasınıda yaptırdık. Doktor çok hafif iltihaplanma var dedi damla verdi bize. Şükür azaldı gibi. 😇
Anne_kuzusu35 gizemito benım de 3 aylık korktum bende götüreyım hafta içi tesekür ederim bilgilendırdıgın ıçın ama neden olabılıyor
gizemito Anne_kuzusu35 Valla bizimki elini soktu sanırım biz görmeden. İki gün sürdü geçti zaten ama yinede damlasını damlatıyorum. Yarında damlatırım o kadar. Bencede götürün, hem rutin muayenesini de yapar.