Sandall_ daha bugun 2 gün oldu öglen ve gece memede uyuyordu bebegim aglaya aglaya kestim 2 aydir azaltmistim her istediginde vermiyordum meme bitti diyordum aksam vercem derken artik tamamen kesmeye karar verdim kan ilaci sürdüm göğsüme gösterdim sen büyüdün meme vaktin bitti artık meme yemicez hem annenin memesi uf oldu dedim artik memeye bay bay büyüdün abiş oldun falan dedim gündüz sorun etmedi zaten alışıktı reddedilmeye ama gece ve oglen uykusunda 3 saate yakin agladi doğdu dogali bu kadar ağlamamıştır telefondan cizgifilm falan aciyoruz biz mecbur simdilik sakinlesmiyor çünkü boyle anlata anlata insallah atlaticaz 1 haftanın sonunda yazarim tekrar bilgilendiririm sizi bu arada bu kan ilaci yöntemiyle üstüme saldırıp acmasinida engellemiş oldum tiksindirmedende bu sekilde bir yol izledim.agladikca sakinlestirmeye çalışıyoruz babasi ve ben surekli geçicek atlaticaz falan diyoruz bu şekilde ama zorlu bir surec gercekten hele memede uyuyan bir bebek icin cok zor