Ozgecan06 2 ay 11 günlüğüz 3 gündür huysuzlugumuz,mutsuzluğumuz üzerimizde hep ağlıyoruz uykuya zor geçiyoruz atak dönemi de bitti halbuki 🤷🏻♀️Atak bitsin rahatlarım dedım nerdeee😝🤣
Ballokumu Ozgecan06 2 ay 10 günlüğüz. Hep ataktayız hiç çıkmadık biz. O yüzden atak geldi gitti farkına varmıyoruz çok şükür 😂 uyku yok, dinlenme yok, sürekli ağlama, mızmızlanma, mutsuzluk, gaz sancısı….. ay dolmuşum 🤦🏻♀️
alerjikbebekannesi Ozgecan06 2 ay 16 günlüğüz hep ağlama huysuzluk alt açmak için bile yatırınca kucağa al diye ağlaşmalar hep kucakta ve ayakta olma isteği ve asla uyumak istememe hallerindeyiz. Onun dışında iyiyiz şükür 😂😂
KardelenYB Ozgecan06 kucak forever eminim buna 😂 meme kalp kızım daha da bişi diyemem 😂 2 ay 13 günlük oldu
Grkmgrkm Ozgecan06 gündüz full uyuyr gece uyumuyr sabah 9da yatyr ço huysuz hep kucak istyr 2 ay 7 günlük 🙄
Ozgecan06 Ballokumu hic sorma hep aynı durumlar uyanmasın diye hep hamagı sallamaktan kollarım kas yaptı😢
KardelenYB Ozgecan06 gündüz mü uykusu 😂😂😂 şaka yapıyor olmalısın sizin var mı biz uyku nedir bilmiyoruz da gözleri küçücük kalıyor artık 15 dk max oda ¾ saate bir
Ozgekarakuzu 2 ay 4 günlüğüz bi günü bi günü tutmuyo 🤗 dün uyumak bilmedi bugün uyanmak uyanıncada neden uyandım ağlamaları bitmedi 😵
Ozgecan06 Ozgekarakuzu bizimde ağlamalarımız hic bitmiyor gündüzleri ne sıklıka bebişinizi besliyorsunuz ☺️
Ozgecan06 alinaannee ah bir bulsak çare de rahatlasak saat 3de önce meme sonra mama verdım 4 buçukta yatırdım 5 gibi uyudu sımdı uyandı ağlayarak meme veriyorum uyukluyor suan madem uyuyacaksın ah be çocuk neden ağlayarak uyanıyorsun
Ballokumu alinaannee ben çare bulamayacağıma kanaat getirdim ve kabullendim 😂 günü gelince düzelecek deyip avutuyorum kendimi
Ozgekarakuzu Ozgecan06 en az iki saat sonra kendisi ağlayarak uyanıyor emziriyorum bazen ıkı saatide geçdiği oluyor emzirmek için uyandırmıyorum artık uykusunu bozmamak için 🤩
alinaannee Ozgecan06 di mi yaa mamayı ne kadar ve ne sıklıkta veriyorsun ben de mecbur mamaya geçecem 🥴
Ozgecan06 alinaannee genelde 3 saat aralıkla veriyorum canım ben doğduğu günden itabaren basladım sütüm yetersizdi hep
babiescute Ozgecan06 mama ne veriyorsunuz benim de hep sütüm yetersiz meme mama gidiyoruz aptamil veriyoruz ama çocuk 3 günde bir kaka yapıyor yaptığında da çoook fazla yapıyor sırtına göbeğine çıkıyor mamadan olduğunu düşünüyorum
KardelenYB Ozgecan06 yo hayır acıkırsa ağlar canı sıkılırsa ağlar gazı varsa çıkart diye ağlar normal ağlamalar yani
Serpl Sanırım 2 aylık bebekler hep aynı bizde 2 ay 5 günlüğüz 3 gün önce 4 tane iğne yapıldı. Hala onun mu etkisi var bilmiyorum gaz da çıkartamıyor sürekli mızmızlanıp ağlıo uyuyor 15 dk sonra ağlıyo kaldırıp alıyorum yine ağlıyor meme istio veriyorum yemiyor ne yapacağımı şaşırdım vallahi
RabiaK 2 ay 18 günlüğüz. Malesef bizimkide çok huysuz sürekli kucak istiyor sebepsiz yere ağlıyor emzik atıyor sürekli uyanıyor
Ozgecan06 RabiaK benimki 9 emzik aldım hiç birini tutmuyor damaklı, damaksız, bibs, biberon ucuna benzeyen yok tutsa cok rahatlardım
Ozgecan06 Grkmgrkm ne zaman geçecek bugünler çok yorucu oluyor uyuduğu zaman hep sallanmak istiyor hamakta hep sallıyorum mecbur bende onla beraber yatıyorum bu kez ev işi, yemek işi kalıyor 😢