Sdagllc Merhaba canim anneler. Yarin 1 yasinda olcak oglum. 1 yas asilarimiz var. Saglik ocagina sabah 09.00 gibi gotursem asi yaparlar mi acaba?
5806derya Sdagllc bence de ara sor çünkü perşembe günü götürdüm 1 yaş alışına aşı yok diye yapmadılar aşının gelmesini bekliyorum
Edizveannesi Sağlık ocağından aramaları gerekiyor şu gün gelin bu saatte gelin diye ama istersen sağlık ocağına bağlı oldugun ilgili hemşireye sor derim çocuğunu götürmeden.