eylulbebesi Bebeğim henüz 4 aylık seneye kış için indirimdeyken mont alayım diyorum 1 yaşından itibaren kullanmaya başlayacak. 1 yaş mı almalıyım 2 yaş mı?
Sucukluyumurtaa eylulbebesi bize babannemiz 1 yaş almıştı normal 1 yaşa olur. Ama bence 1 yaş için kullanacaksanız 1,5 yas alın.
Elifnazberat eylulbebesi acayip küçük 11 aylık oğlum 3 yas aldım şimdi iyi oldu seneye mümkün deil olmaz sen 3 yas al bence
eylulbebesi Sucukluyumurtaa bedenlere baktım 1-2-3 yaş diye gidiyor buçuklu yok beğendiğim mont için yok yani 🙂
Glsm_tk Kızım 1.5 yaşına girecek bize hediye 2 yaş geldi tam oluyo seneye giyebileceğini sanmıyorum. Kolları belki olur ama bel kısmı olmaz
eylulbebesi Elifnazberat oo öylee mi kafam karıştı baya 😄 e bebek de baya uzak gözümle de göremiyorum boyunu falan 😏
Eminerd merve60 5 aylık bebeğiniz 1 yaşı kaç ay giyebilir 🙄 bebeğim 3 aylık bende alayım diyorum indirimden bi kaç ay sonrası için
Saniyekaya Benim bebeğim 9 aylıkken 3 yaş aldım sadece bı tık kolları uzun oldu su an 21 aylık iyi oluyor belki seneye bile olur. Bebeğim minyon kilosu pek yok boyu da normal. Sizin bebeğinizin kilosu filan iyiyse bence direk 3 yaş alın
Deletedmom_26 eylulbebesi 1 yaşında bebeğim 1 yaş kullanıyorum her montun kalıbı farklıdır diye düşünüyorum çünkü 2 numara giydirdim büyük geldi 1 tam ve boşlukları falan var ama dediğim gibi aldığınız modele bağlı kalıpları benimkisi olması gerektiği gibi ne büyük ne küçük 😏
merve60 Eminerd bu kışı cikartir die dusunuyorum canim ama seneye olmaz ama ben cok begendim cok yakıştı cok guzel duruyor
File351047 eylulbebesi 2 yaş alın bize 1 yaş hediye gelmişti kullandık şimdi 12 buçuk aylık ufak geliyor kalıpları dar
Glsm_tk eylulbebesi aynen öyle bi yaşına gelmeden aldığım bi yaş eşofmanları giydiremedim bile doğru düzgün
Oykutosum eylulbebesi biraz zırlak kusura bakma🙈 şuan 7 ay 28 günlük üzerindeki 1 yaş 80 cm fikir olması için paylaştım