Rumeysaerim_28 yaradır.bende çok zor emzirdim çok kötü yara oluyordu eczaneden silikon göğüs ucu ve garmastan diye krem var onu aldık .kremi sürüp ucu takın ki göğüs pedi yada iç çamaşıriniz kremi emmesin çok zor olacak ama 3,4 güne baya düzeliyor.yara geçtikten sonra da kullanın göğüs ucunu süt ile nemli kaldığı için yara olmuyor .bu arada o kremi emzirmeden önce silin.eger bebeğiniz başlık ile emebilirse daha çabuk iyileşir. Biz öyle yapamadık ama yine geçti şükür