filizeynep bende aynı durumdayım benim bebeğimde 6 ay 11 günlük dün kontrole gittik kızımla 1,5 aydan bu yana sadece 200 gram almış şuan tam 7 kilo ek Gıda aldığı halde 6 aylık bebekler 7400 olması gerekiyormuş ebemiz öyle söyledi yatım gram eksiği var dedi ayın 20 sinde aşimiz Çar o zamana kadar alması lazım yoksa doktora gideceğiz bende şunu farkettirmeden ek gida verdiğim için kızım çok fazla emmek istemiyor artık benimde böyle bir sıkıntım var emmediremk istiyorum az emip bırakıyor ama ek gida verdiğim zaman yiyor 😔 benim prematüre bir bebek