Ek gıdayı azar azar vermeniz lazım yani ana öğün gibi değil de ara öğün gibi. Emzirme konusu gerçekten çok meşakkatli bir süreç, sessiz bir ortamda dikkatinin dağılmayacağı bir yerde eözirmeyi deneyin bir de. Ek gıda sürecinde meme isteği azalabilirmiş bebeklerin, geçici bir süreçtir bence.