Ben normal oda ısısındaki günlük şişe süte dolaptan çıkarttığım yoğurdu maya yaparak mayalıyorum.hatta bazen prebiyotik değeri yüksek diye activia sade yoğurdu maya olarak kullanıyorumher kavanozu sütle doldurup,1 tatlı kaşığı yoğurt ekleyip azıcık karıştırıyorum.42 derecede 8 saat.kavanozların kapğı açık olacak şekilde.8 saat sonrasında 1-2 saat kapkları açık olmak üzere 1 gece dolpta bekletip ertesi gün kızıma yediriyorum.