DuruK 1 hafta boyunca sağdım emziremedim kesilmedi çok şükür eğer düzenli sayım yaparsanız çoğalıyor bile.yanlış anlamayın sadece fikrimi söylüyorum kaşıkla daha bol bol ağzına gitmiyor mu sonra emme refleksi gelişmiyor. Biberon verseniz ama yavaş akışlı tek delikli falan yine hızlıya alışmayın emme yaparak beslenmesi belki memeye dönüş sağlayabilir