Deryalll Merhaba. Benim bebeğim yeni yeni hareketlendi emeklemeye başladı. Anne yanı yatağımız var kademeli olanlardan. Kademesini indirmeyi düşünüyorum ancak emiyor ve gece 3,4 kez uyanıyor. Bu durumu yaşayanlar nasıl çözüm buluyorsunuz?