arabeskanne 2 ay olacak 2 gün sonra doğum yapalı hala adet olmadım aranızda benim gibi olan var mı? Ya da sebebini bilen
Ballokumu arabeskanne 👋🏼 Ben. 2,5 ay oldu ama emzirirken hormonların baskılanması mı ne öyle bişey oluyormuş ondan dolayı 1 yıla kadar normaldi herhalde
Mine0ela arabeskanne isyan etmek için çok erken sabırlı olun . 1 senedir olmayan arkadaşlarım var .bünye meselesi