Kızlar bebeğim 5 ay 6 günlük bundan 1.5 hafta önce doktor kontrolünde kilosu 7100 gr çıktı ve bu ay sadece 450 gr almış. Ondan önceki aylar genelde 800 850 gr arası alıyordu. Çok hareketli bir çocuk bu yüzden normal karşılıyorum bide ilk zamanlar sütüm yetmediğinden normalin gerisinde kalmıştık mama ve anne sütü normale binmişti. Önümüzdeki ay ek gıda dedi doktor. Diş falan görünmüyor dedi ama oğlum dün ilk dişini patlattı jel aldık sürüyoruz elimize sivri minik birşey geliyor artık. Ben bu gerilemeye dile bağladım dünde ishal olmuştu ama geçti şükür. Geceleri hiç durmuyor. Velhasıl kelam ek gıda öncesi bebeğinize nasıl kilo alırdınız hanımlar ben çok üzüldüm bu kadar az almasına ve yüzü de söndü sanki yavrumun 😢