Mom87 Kızlar bu üründen kulllanipta memnun kalan varmı kullanım fonksiyonu pişirmesi nasıl acaba? Bide hangi yemeği hangi ayarda pisircez poğaça börek vs 😊
Epifenomen-gkc Mom87 beeenn 😊 çok memnunum. Kumtel ankastre setim vardı fırını berbattı. Bu çok güzel 😊 içinden neyi ne ayarda hangi.rsfta pişireceğinize dair liste çıkıyor ona uyduğunuzda her şeyi birebir pişiriyor 😊
VelardaEdiz Mom87 ayar olarakta tarifte derece neyse o pişirirkende ben herşeyi alt üst fanlıda pişiriyorum
Deletedmom_59 Mom87 ben kullaniyorum. Cok cok cok aşiri memnunum. Yemekleri alt ust 200 derecede pisiriyorum sonlara dogru biraz fan aciyorum. Kekleri her zaman alt ust 170 derece. Mayali hamurlar 180de.
VelardaEdiz Mom87 aynen yani fırında ne pişecekse alt üst fanlı ayarında pişiriyorum her yere eşit dağılıyor ısı
Mommy_ Mom87 Ayni model değil ama ben de Arçelik midi firin kullanıyorum. Tek kelime ile EFSANE 😍 Kek, börek, kurabiye,yemek aklina gelebilecek herşey o kadar dengeli pişiriyor ki. Fırın benim için herşey demektir mutfakta çok memnunum
Epifenomen-gkc Mom87 fırının içindeki tel ızgarayı soruyorsunuz sanırım. Evet ikinci raf orası. Balığı 2. Rafta pişiriyor 😊
Mom87 VelardaEdiz şuan müsaitseniz pisirdiginiz fonksiyonunun olduğu kısmın fotoğrafini cekp atabilir misiniz?
Deletedmom_9857 Mom87 aynı ürün değil ama aynı marka aşırı memnunum hiç bir sıkıntı yaşamadım güle güle kullanın 🌸