Doğumdan 17 gün sonra korona atlattım emzirdiğim için ilacı kullanmadım. 2.5 ay oldu kalbimde ara ara sancılar oluyor gidicem ama bebeğimi bırakacak yerim yok eşim çalışıyor ara ara girip çıkıyor böyle bir şey yaşayan var mı doktora gittiniz mi cevaplarsanız sevinirim korkuyorum bebeğim daha çok küçük bana bir şey olucak korkusuna girdim 😢