Deletedmom5447 ben de 25 yaşındayım. 5 ay önce tel taktırdım. İnanın uğraşılacka yanı yok çok sevdim,farklı bi güzellik kattı sanki. Zirkonyum kaplama telden daha pahalı diye biliyorum. Bide tel tedavi süreci uzun olduğu için doktorlar taksitli ödeme imkanı sunuyor. Bence daha güzel. Keşke tellerim benle kalsa hiç çıkmasa ☺️