F-mom bebekleriniz ne zaman yürümeye başladı ? ilk neler yaptı yani nasıl başladınız (desteksiz durma, koltuk yanı yürüme vs) ve kaç gün, ay arayla yürüme aşamasına geçtiniz🙈🙈
Emineyilmazz F-mom 11 aylık emekledi 12 aylık koltuklara çekmecelere tutunarak kalktı, tutunarak yürüdü 13,5 aylık şuan. Kendi kendine ayağa kalkıyor baya duruyor alkış yapıyor ama adım atmıyor korkuyor 😂
Mom9 F-mom 9aylıkken süründü, 12.5aylıkken emekledi 13.5aylıkken sıraladı 16.5aylık yani dünden itibaren yürümeye başladı😅
Zalimsin 9 aylık emekledi 10 aylıkken tutunup kalkiyodu siraliyodu ardindan 11 aylıkken yürümeye başladı
Boncugumm Zalimsin benim ki de 9 aylık iken emekledi şu an 10 aylık ve koltuğa tutunup kalkıyor önümüz de ki ay yürürmü bu durumda ben daha hazır değilim çok erken 😆🤦♀️
Mom9 Emineyilmazz sağolasın canım valla dün birden kalkıp yürümeye başladı sıpam 🙈😂 darısı başına inşallah 🥰
attbianne F-mom 7 aylikken emekledi 8 aylıkken kanepeye tutunup kalktı 10 aylıkken de yürüdü yürüteç hacıyatmaz vs kullanmadım doğduğundan beri yüzüstü yatarak şarkı söyledim kol ve bacaklarına balon bağlayarak oyun oynattirdim kendisi yapı olarak çok hareketliydi oldum olası zaten
Htcesylmzz F-mom 10 aylık tutunup kalktı 11 aylıkken hem yürüdü hem emekledi şimdi 15 aylık koşuyor 😄
416767 F-mom 7 aylıkken sürünmeye başladı 10 aylıkken tutunarak ayağa kalkmaya başladı inanır mısınız siraladiktan sonra 11 aylıkken emeklemeye başladı 12 aylikti yürüdü 😁 şuan 15 aylık koltuklara çıkıyor🙈
Ebrudefne- F-mom 8 aylık emekledi. Cok geçmeden bir yerlere tutunup yürümeye başladı 10. Buçuk aylık olduğunda yavaş yavaş yürümeye başlamıştı ..
Hakaninannesi F-mom 9 aylık emekledi 11 aylık koltuklara tutunup kalkıyorudu 12 aylıkken koltukta tutunarak yürüyordu ama ellerini bırakamıyordu 13 aylıkken koltuğa tutunarak yürüyor ara sıra elini bırakıp bi koltuktan öbürüne ya da bi kaç adım ilerisindeki bize gelebiliyordu. 2 hafta sonra 15 aylık olacak şu an koşuyor koltuklara çıkıyor bazen kendi iniyor bazen inemiyor😂
bett12 Hakaninannesi ya bazen inip bazen inememesne çok güldğm😂😂maşAllah diyim😃 bikere insikten sonra yani o cesareti gösterdikten sonra neden bidahakine korkup yapamaz ki insan 😃😃😃
Ates_mami bett12 evet kullandım. Ama çok koymadım. Hatta 1 hafta hiç koymadıgım da oldu. Çünkü uzanıp içinden çıkıyordu düşer diye pek koymadım. Yürüteç yardımcı oldu diyemem. 4 yaş civarında Bi abisi var. Onunla oynuyor genelde. Onun peşinden koşmaya çalışırken bir baktık yürüyor.
Hakaninannesi bett12 eheheh ben de çok gülüyorum 😂 ama bi yandan da tehlikeli ayağa kalkıp yürüyerek inebileceğini sanıyor 🤦🏼♀️ göz önünden ayırmaya gelmiyor
1Dost F-mom durdu durdu birden hızlandı benim kız😄 11 emekledi sonrasında koltuklara tutundu kalktı 12 de yürüdü 13 14 aylıktı yürümesi düzeldi koşmaya başladı