Kızım 4. Ay atağında kucağımdan başka bi yerde uyumuyor. Gündüz uykusu yok denicek kadar azaldı gece de bi kez uyanan kızım devamlı mızırdanarak uyanıyo🥺 bu kadar olucağını hiç tahmin etmemiştim. Napabilirim acaba? Bu dönemi geçirmiş tecrübeli anneler bi akıl verin bana 🥺35 gün sürüyomuş bide bizim 30 günümüz var 1 ay ben böyle ölürüm yorgunluktan. Sonrasında da devam edicek mi bu huylar