Gazını kendisi çok rahat çıkarıyordu şu 1 haftadır çok sancılanmaya başladı her gazda kakasını yapıyor ama nasıl yapıyor taşıyor bazen beline bezde az kalıyor kakası bazen de çok çok az kakası geliyor gazla birlikte acaba neden 2 buçuk aylık oldu oğlum