Okur Kızlar Merhaba! Sezeryan dogum iç yarası tam olarak kaç zamnda iyileşir yani bir yıl içerdınde ağır bişeyler ksldırınca bi sıkıntı olurmu
ErkekkAnnesii Okur canım ağır kaldırmamaya çalış ne kadar zaman geçti desekte bazen ağrısı oluyor hafiften benim 1 yıl olmadığı daha ama bazen hafiften sızladığı oluyor
Okur ErkekkAnnesii aynen işte canım bebeğimi kaldırdıgımda bile bi sızı var karnımda ondanmı acaba dedım bebeğim 10 aylık halıyle ağırlaşınca dmkkı