Merhaba bebegim 1 ay 3 haftalik. Gaz agrisi oldugunda uyumuyor. En garanti uyutma yontemimiz yastik ustune yuzustu yatirip kafasini yan çevirmek, boyle gazini da çıkarıyor. Annem bunu sik kullanıyor ama bebek icin iyi mi ben tereddutteyim. Her yerde yuzustu yatirmayin diye yorumlar okudum. Boyle yatarken hep basinda oturuyorum. Sizce saglikli mi boyle uyutmak?