Bebeğim sekız aylık olacak yarın gecelerı hala kıvranıyor gaz sancısı cekıyor pat dıye atamıyor gazını gece emmeye kalkınca emerken gaz cıkarıyo bu yuxden sık sık emmek ıstıyor,şimdiiii normalde gazı oldugu ıcın mı yoksa gece emmelerı mı gaz yapıyor sizceee🙄🙄🙄🙄8 aylık analar sızde de vsr mu ya da bu durumu yaşayanlar ne diyorsunuz ne yapmak lazım