Merhaba,
biz de meme reddi yaşadık o süreçte tüm alternatif beslenme yöntemlerini denedim ama beceremedim bebeğim çok ağladı. Kaşık biberon da dahil. Ama deneyerek bulabilirsiniz biberonsuz nasıl besleyebileceğinizi. Ben enjektörle başarmıştım ama 2 hafta normale döndük şimdi yine red yaşıyoruz. Bana zor geldi yapamadım bebeğim çok ağladı ama denemenizi öneririm